Heldere, simpele adver- tenties voor advocaten- kantoren, je komt ze niet veel tegen. Deze is gemaakt door iemand van de reclameopleiding van de University of Texas en niet voor een kantoor, maar voor een Amerikaanse site via welke je contact kan leggen met advocaten. ETHICS EXAM 3. You are at a party with friends, not realizing how much you've have had to drink, someone asks you to drive them home. What will you do? En onder- aan. People make mistakes en de naam van de site waar je terecht kan. Vermoede- lijk onderdeel van een serie. Via (de Indiase!) site 2wenty 4our.
Lees ook:Driedubbel zien: knappe anti-alcohol reclame van VW – uit China
Lees ook:Melk goede energiedrank OS Londen zegt sponsor Amul
Lees ook:Johnnie Walker-reclame misbruikt als anti-alcohol poster
Lees ook:Dans mee met Hugh Jackman in spotje Lipton Ice tea
Lees ook:Surinaamse Brouwerij zegt in tv-campagne: ‘Drink, but don’t drive!’
Ja, aardig, maar wel een vraag met een erg voorspelbaar antwoord. Er moeten intelligentere vragen te bedenken zijn.
Als die someone al geen onraad ruikt wanneer you met een enorme kegel roept “sure, i will”,
dan bedanken die vrienden van you evengoed wel, want die weten het vast WEL.
Niet zo netjes om je publiek zo te onderschatten, dames en heren van website lawyers.com
Niet zo super slim en goed opgesteld inderdaad. Maar goed niet iedereen kan de zelfde meesterwerken afleveren natuurlijk.