Science World in spotje: liever zoenen dan handenschudden

Misschien heeft de Free Hugs-actie & filmpje toch wat losgemaakt in kantorenland. Leuke Canadese commercial, bekroond op het internationale filmfestival in Cannes. Uh, een vergadering bij een reclamebureau misschien? Op de mond zoenende mensen, op tv … zou dit spotje ooit vertoond zijn in puriteinse Amerika? Gemaakt voor het (Canadese) blad Science World, met de slogan: ''We can explain.'' 

Lees ook:Aardschokkend beeld Japanse vrouw is reclame voor Science World
Lees ook:Guitar Hero: Marisa Miller mocht niet wat Heidi Klum wel deed
Lees ook:Waarschuwing: gruwelijk Canadees spotje over ongelukkenpreventie
Lees ook:Saai onderwerp leeft op in kunstig gemaakt spotje van Curry’s PC World
Lees ook:Kom niet aan die Chevy Camaro, want anders…

2 reacties op “Science World in spotje: liever zoenen dan handenschudden

  1. Thomas

    inderdaad, leuke film, maar is vast geen reclamebureau, daarvoor zijn ze veel te netjes gekleed haha.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.