Drie Omdenk-boeken Berthold Gunster komen leuk in de reclame

Omdenken VK magVoor de pessimist is het glas half leeg, voor de optimist het half vol. Er is een derde benadering: waar is de kraan? Een voorbeeld van omdenken, duidelijk? Berthold Gunster (1959) is de grondlegger van het Omdenken, meldt de site van die naam. Over zijn gedachtengoed schreef de van origine theaterregisseur al acht bestsellers. In de reclamecampagne -hiernaast de advertentie in Het Parool (KLIK erop om te vergroten), maar ook als buitenreclame-uiting te zien- een overzicht van deze boeken. Alle boeken van Gunster zijn te bestellen via de, huh, daaraan had ik ff niet gedacht, webwinkel.

Lees ook:Archos-tablet bij VaraGids abo meldt advertentie
Lees ook:Beste webwinkels van 2012 vermeld in dagbladadvertentie
Lees ook:Oranje uitvoering Bredemeijer theepot van… de Volkskrant
Lees ook:Prijzen te winnen met stemmen voor Nominaties NS Publieksprijs meldt advertentie
Lees ook:De vrolijke rok, jurk, vest en shirt-advertentie van de Hema

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.