Beetje blote mannen in prostaatkanker campagne Blue R.

Zeven mannen lieten de badjas vallen en gingen een beetje bloot voor de lens van tijdschrift Viva om aandacht te vragen voor Blue Ribbon en prostaatkanker in de speciale editie: “The Naked Issue”. De net geëindigde buitenreclame uitingen waren te zien op straat- en NS abri’s van media exploitant CBS Outdoor en gefotografeerd door Carli Hermes. De poster met Gregory Sedoc (Olympisch hordeloper) was verrijkt met Layar en een QR code. Hiermee kon je een donatie doen of direct het vrouwenblad aanschaffen; 50

CBS Outdoor Blue Ribbon mannen cent van elk verkocht nummer ging naar de strijd het mannelijk euvel. Een voorbijganger haalde een grapje uit met de poster op het station, zo meldt CBS in een persbericht. Bekijk video hier. Bijgaande poster viel kennelijk minder op. Raar eigenlijk dat CBS, maar ook concurrent JCDecaux, dit soort persberichtjes pas rondstuurt als de campagne al is afgelopen.

[PS]

Lees ook:Robert ten Brink’s reclame voor Ronald McDonald Kinderfonds
Lees ook:Veel klachten over reclame Sintposter, Suit Supply en Durex
Lees ook:‘Doe normaal’-advertentie vanwege Coming Out-dag homo’s
Lees ook:Transavia maakt voortaan reclame met all-in prijzen
Lees ook:Zeg het niet bloemen maar met een vaas adviseert spotje Amstel Bier

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.