In Sao Paolo werd buitenreclame begin dit jaar in de ban gedaan door de strenge burgemeester en moesten 800 reclame-uitingen op billboards eraan geloven. Een Clean City-wet werd geïntroduceerd om visuele vervuiling effectief tegen te gaan. Maar elk nadeel heb ze voordeel moet ook het bureau van het Britse BSkyB hebben gedacht. Bijgaande commercial voor Sky Movies kondigt aan dat dit digitale betaalkanaal voortaan reclamevrij is. Because you like your movies with no interruptions, we took away the ads. Aardig bedacht (bureau WCRS). Via Advertolog.
Lees ook:Olifant, duikboot, gitaar in stukjes gehakt als reclame voor Scrabble
Lees ook:Popcorn-explosies in spooky spot Britse telecommer Orange
Lees ook:God save the Queen, maar Landrovers redden is een ander verhaal
Lees ook:Australische commercial doet aan Centraal Beheer’s ‘Leeuw’ denken
Lees ook:Je eigen mini-thrillers maken op reclamesite Nieuw Zeelandse lotterij