Reclamegame ‘Chase the Line’ introduceert nieuwe Peugeot 308 GTi

Chase the Line‘ heet ‘t. Ter introductie van de nieuwe Peugeot 308 GTi heeft Peugeot een interactieve racefilm gemaakt als reclame voor dat automerk. De campagne is volgens het persbericht van vandaag ‘uniek omdat er wereldwijd voor het eerst een online race is gemaakt op basis van alleen maar echte videobeelden’. Het bureau voor digitale reclame DPDK heeft hiervoor beelden van liefst 25 GoPro’s en een zelf gebouwde installatie gebruikt. Zie hier de making off-video. Probeer de reclame game Chase the Line hier zelf. Eerder maakte DPDK voor Peugeot de veelbekroonde Catch the Dragon-campagne. In samenwerking met Brenninkmeijer & Isaacs heeft DPDK voor Peugeot ook een activatiefilm voor in de bioscopen gemaakt die vanaf vandaag getoond wordt.

 

Lees ook:Hollywood filmster aapje Chrystal helpt met spannend 308 GTi-spotje Peugeot
Lees ook:Woestijnwedstrijd tussen teams georganiseerd door Coke
Lees ook:Brillen G-Star Eyewear in mooi gek reclamefilmpje
Lees ook:‘Legende’ Peugeot 208 GTi na 30 jaar terug met over-the-top spotje
Lees ook:Amazing interactief naaktfilmpje reclame voor.. Peugeot 208

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.