Online dansgame van Nivea maakt reclame voor Diamond Gloss-lijn

Aardig idee. Nivea brengt op haar site een online dansgame (klik) ter promotie van Nivea Diamond Gloss, een nieuwe lijn haarverzorgingsproducten, waarin deelneemsters worden uitgedaagd om hun beste dancemoves te showen, meldt Molblog. De dansgame, ontwikkeld door bureau Q1, sluit aan op de sponsoring van het SBS6 programma Dancing Queen. Je kunt er bijzondere prijzen winnen, zoals een personal shopper , een diamanten ring, een 'make over' in Londen en een ‘Diamond Gloss limited edition' Aprilia scooter. Ook worden er wekelijks 100 NIVEA Diamond Gloss pakketten weg gegeven.

Lees ook:RIP Euroshopper bij Appie, welkom AH Basic-appelsap enzo
Lees ook:Personal Shopper-leed in spotje Bijenkorf’s Drie Dwaze Dagen
Lees ook:‘Racistische’ advertentie Nivea for Men uit Esquire VS gehaald
Lees ook:Rihanna ontslagen als ‘te sexy’ reclamegezicht Nivea
Lees ook:Man zingt soul uit z’n nek in reclame voor site Cars.com

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.