Reclamespel Mitchum-geuren: ‘mannelijkheidsmeter’

Nina gooit haar mooie lange haar los. En trekt wat uit in dit SPELLETJE, en niet alleen haar bril. Ze is -zullen we maar noemen- de lieflijke chef keuring van geurtjesfabrikant Mitchum, onderdeel van de Amerikaanse cosmeticagigant Revlon. In dit reclamespelletje draait het om punten verzamelen met de Man-O-Meter. Nina vraagt wel wat persoonlijke info, maar, geen zorgen, daar gebeurt verder niets mee hoor. Maar: Are you Michum-man enough voor Nina? Ach, geinig, zo'n ''persoonlijk interview.'' En, om eventuele teleurstellingen te voorkomen: geen Full Monty van Nina, het blijft keurig Amerikaans. 

Lees ook:John Cleese’s Ministry of Silly Walks-app met spotje
Lees ook:Megan Fox’ badkuip reclame voor Motorola-smartphone
Lees ook:Nederlands supermodel Doutzen Kroes in commercial L’Oréal
Lees ook:Room 23 in Hotel Campari gaat pas morgen open…
Lees ook:What happened, Miss Simone in Netflix-advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.