Categorie: "Acties"

Vroegboekkorting Feyenoord nog even in de reclame

Vraag nu je seizoenkaart aan!’-reclame van Feyenoord in een landelijke krant vandaag, uiteraard in Metro waarmee de Rotterdamse club een contract heeft (KLFeyenoord vroegboekenIK erop om wat te vergroten). ‘Zonder jou geen legioen‘, staat er ook nog bij, als extra trekker. Belangrijker: de vroegboek- korting, waarvan de hoogte niet in de advertentie wordt genoemd, is nog maar vijf dagen geldig, t/m zondag 15 mei a.s. Benieuwd of Ajax ook nog gaat -lees: moet gaan- adverteren. Want zo’n vaart zal het niet meer lopen met die seizoenskaarten

Na Lidl’s ‘Beste koop’ Cien nu ‘Best geteste’ Elvive van L’Oréal in Kruidvat-reclame

Elvive Loreal KruidvatLidl-shampoo adverteert met ‘’beste koop”’ Consumentenbond, ”best geteste” L’Oréal Elvive zwijgt’. Kopten we een bericht hier op 29 maart. Elvive adverteert niet met de onderscheiding in shampoo-test van de bond. ”Althans, nog niet”, voegden we daaraan toe. Het heeft even geduurd, maar daar is-ie dan, de verlate inhaker met L’Oréal’s Elvive (KLIK erop om wat te vergroten). Overigens een veel duurdere shampoo dan de ‘Beste koop’, Lidl’s huismerk Cien (variatie Fruit & Vitamin). Elvive paradeert trots in de advertentie in

Máxima geciteerd in Fairtrade koffie-reclame plus aanbieding op hele pagina van Plus

Jeetje, gáán we weer. Met die moeilijk leesbare uiting in die verder goeie Weer Eens Anderse dagbladadvertentieserie van Supermarkt Plus -èn lichtgroen op wit èn veeeeel lettertjes. Die ik weer uit de Volkskrant vandaag plukte (KLIK erop om wat te vergroten, maar leesbaar wordt dePlus koffiebonen tekst niet, helaas). Vorige keer ging het over asperges, met aanbod, nu is het onderwerp bonen voor filterkoffie, met aanbod. Maar ja, toch weer interessant om te vermelden dit verhaaltje, met, nieuw voor mij, een opmerking over een Plus premie van $600.000 voor een heel goed (koffie)doel. Dus dat wordt weer overtikken die tekst. Marketeers van de Volkskrant (m/v) hebben jullie een mindere tijdrovende oplossing voor mij, zodat ik meer tijd heb voor wakker blijf-koffie? ;-) .  Plus benadrukt vanaf nu dus kwaliteit van haar voedselaanbod met de slogan ‘Goed eten. Daar houden we van.’ Volgt de advertentietekst met treffende gevleugelde woorden van van Máxima – en niet die van ‘een beetje dom hè? Gaan we: ”Bij PLUS houden we van koffie. Koningin Máxima zei ooit: ‘In Nederland krijg je maar een koekje bij de koffie.’ Maar hoeveel kopjes, dat zei ze

Single Voordeelweken van Kras in de reclame

Kras singlesTerwijl je denkt: had ik vandaag nog maar vrij voor vakantie in eigen land vanwege het mooie weer, nog even, kondigt Kras de Single Voordeelweken aan. Hup, de grens over. Met een kortingsactie, want: Nederland, kortingenland ;-) . Let op: wel boeken voor woensdag 18 mei om van deze korting te genieten. Deze reclame, vandaag uit de Volkskrant geplukt (KLIK erop om te vergroten), geldt voor ‘alle singlereizen.’

‘Zonder toeslag op pompprijs’-reclame MultiTankcard

Overstappen‘ is in de reclame populair gemaakt door Ziggo en wordt nu vaak door andere bedrijven gebruikt: De Overstapweken. Nu bij MultiTankcard, blijkeMuticard Tankpasns een advertentie vandaag in De Telegraaf (KLIK erop om wat te vergroten). Ze hebben goed gekeken naar de recente uitzending van Radar, waaruit bleek dat klanten van FleetCor met een euroShell-tankcard flink extra betalen per liter zonder dat dat werd gecommuniceerd. ‘Zonder toeslag op de pompprijs!‘ meldt de reclame-uiting van MultiTankcard dan ook in de gele stip om klanten (weg) te lokken. En tank waar je wil. De tekst, deels: ”Stap over en bespaar 50%

Sani-Dump dumpt tijdelijk deel btw meldt reclame

SanidumpBij Sani-Dump is het even extra prijsdumpen, schreeuwt de reclame van ze in de krant. Een Feestactieperiode vanaf nu t/m 2e Pinksterdag kondigen ze aan, want maar 6% btw ipv 21%. Dat meldt de advertentie van een hele pagina in De Telegraaf van vandaag (KLIK erop om wat te vergroten). Vanwege een nieuwe vestigingsopening, de 28ste. ‘Wel alleen A-merken, echt de goedkoopste’ is de vaste boodschap. En niet alleen badkamers en toiletten haal je bij Sani-Dump, ook tegels en woonkamervloeren. En, mooie claim trouwens: ‘Neem uw offerte mee, wij zijn altijd goedkoper.’ Die nieuwe 28e ‘megastore’ staat overigens niet in

‘We houden van moeder’ zegt Plus in actie advertentie (plus van bbq-vaders)

De spectaculaire start van Plus‘ dagbladcampagne leek gereserveerd voor de Volkskrant, maar de volgende ‘Goed eten. DaPlus moederdagar houden we van-advertentie halen we vandaag uit De Telegraaf. Die eerdere elders geplaatste pikte de wakkere (inhaak)krant zeker niet. Of krijgen we aparte uitingen in de verschillende kranten te zien voor hun iets verschillende doelgroepen? We zullen het snel genoeg weten. Die eerste van Plus ging alleen maar over asperges met bijna alleen tekst, deze fleurige over moeder, die flink wordt geslijmd. ‘Bij PLUS houden we van moeder,’ kopt de reclame-uiting. En van goed eten, uiteraard. En van BBQ-vaders, want die negeer je niet zomaar eventjes in deze warme periode (zie ook de uiting van concurrent Lidl). Let op: de aanbiedingen zijn maar geldig t/m zaterdag 7 mei. De bijgaande tekst verder, over moederdag

Als inhaker kiest Lidl de BBQ en Kruidvat de zon (maar zet ook moeder in het zonnetje)

Gepland, naLidl BBQtuurlijk, vanwege die vrije dagen, maar wel mazzel met het weer,  Lidl en Kruidvat. In de inhaak-reclame in de krant vandaag (KLIK erop om wat te vergroten) gaat Lidl voor alles rond de BBQ en met enkele ‘mooi weer’-producten, en Kruidvat mik helemaal op de zon met veel smeerwerk. En vergeet ook a.s. moederdag niet, want zet haar ook in het ‘verwen’zonnetje. De advertentie van Kruidvat was alleen te

‘Kans op Chocomel scooter’ meldde buitenreclame bij benzinepomp Shell

Chocomel scooterHij is alweer weg, deze buitenreclame van Chocomel, bij het Shell pomstation bij Alkmaar. Maar toch leuk genoeg om nog even te memoreren hier, want je maakte kans op een Chocomel scooter. En die zie je niet elke dag. Of je ze wilt zien is een tweede. Bij aankoop van een Chocomel 2-pack meldde de affiche, KLIK erop om wat te vergroten. Benieuwd hoeveel er uiteindelijk zijn uitgedeeld aan winnaars. En wanneer de eerste te real live te zien is