Vlak voor regen en storm maakte Impliva reclame voor stormparaplu’s

Stormparaplu ImplivaZe moeten het voorvoeld hebben bij Impliva, ‘sinds 1963 Impliva een begrip in de paraplumarkt’. Vrijdag j.l. maakte het bedrijf achterop dagblad Metro opvallend reclame voor twee nieuwe stormpluutjes (KLIK erop om de uiting wat te vergroten). Er staan geen prijzen bij, maar Bol.com rekent voor allebei, de 80 km/u StormMini en de 100 km/u StormMaxi, nog net geen €20, exclusief vervoert. Ze lijken overigens heel erg op mijn Senz, die een stuk duurder is. Ook ‘uitvoerig getest in de windtunnel.’ De advertentie geciteerd: ”Door hun aerodynamische vormgeving vindendeze paraplu’s vanzelf de ideale positie in de wind. Daardoor zijn ze bij harde win nog makkelijk met één hand vast te houden.” De Parapluwinkel verkoopt ze trouwens ook. Overigens meldde de advertentie in Metro vrijdag j.l. dat Impliva 100 paraplu’s weg zou geven via Metronieuws.nl, je moest je gegevens achterlaten op metronieuws.nl/winacties, maar ik vrees dat ze inmiddels al vergeven zijn.

Lees ook:Metro maandag met vakantie meldt advertentie
Lees ook:Nieuwe Adidas uit-shirts Feyenoord verloot door dagblad Metro
Lees ook:Prikt de baard van jouw man?-reclame L’Oréal
Lees ook:‘Bedank samenwerking’ Lidl en Metro meldt advertentie
Lees ook:Geworpen discus verwoest Parthenon in windenenergiespot GE

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.