Geestig Vespa-spotje uit Canada: niet gebouwd om mee te springen

Niet gebouwd om mee te springen, maar wel voor… Geestige com- mercial – deels tekenfilm, deels ''echt'' – voor de Vespa-scooter, populair bij jongens en meisjes. Een Canadese spot, gemaakt door Dentsu in Toronto (Dentsu is een Japanse reclamebureauketen en is in Japan het grootste bureau daar). 

Lees ook:Vespa-grafitti als interessante buitenreclame campagne in Canada
Lees ook:Nieuwe Nissan Juke geïntroduceerd met spotje The Dread
Lees ook:Wakudoki-dans met gorilla in Toyota Hilux-spotje
Lees ook:Inspecteer z’n jongeheer vóóraf, net als een occasion, zegt Autotrader
Lees ook:Jongen kruipt uit eigen huid in spotje Canadese hulporganisatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.